Sammen bygger vi fremtiden for Live
Du kender rytmen i din forretning: aldrig stoppe, kæmpe sig gennem sene nætter og rekordstore weekender. Så du fortjener en partner, der kan støtte dig – gennem hvert event, hver kamp og hvert show.
Seneste nyt
I begyndelsen af året hoppede vi endelig med på TikTok-bølgen. Og med knap 1.000 faste følgere og over 182.000 visninger er vi kommet godt fra start.
På TikTok kan vi bedre ramme især den yngre målgruppe Gen Z, som er mellem 13-25 år, og er blevet storforbrugere af mediet.
Vi bruger ...
Festivalsæsonen er over os, og foran os venter dage med morgenfester i nabocampen, uforglemmelige minder med vennerne, solbrændte næser, spandevis af kolde drinks og ikke mindst kæmpe musikoplevelser.
Som del af vores gode samarbejde med alle I festivaler ude landet, fokuserer vi løbende på ...
Google Analytics 4 (GA4) er kort den nyeste version af Google Analytics, tidligere kendt som Universal. GA4 tilbyder endnu mere og dybere indsigt om brugerne, der besøger dit billetsalg og din hjemmeside. Den 1. juli 2023 lukker Google Universal og tilbyder kun GA4.
En af de største ...
Ticketmaster er eksklusiv partner på Dansk Lives Årsmøde og Efterårsseminar og vil fortsat bidrage med faglig viden til Dansk Lives medlemmer.
Ticketmasters bidrag til Dansk Live går ud på at dele viden om fans og kulturforbrugere, deres vaner og ønsker. Om at dele holdninger og ideer om ...
Fra artikler om nye talenter, seneste billetsalg og sommerens mange festivaler til tips og tricks om Ticket Transfer, Mobile Only og Ticket Resale. Ticketmaster Blog er stedet, hvor fans opdager alt fra nye events og kunstnere, til indhold, der forbereder dem på billetkøb til det næste store ...
Flere måder at samarbejde på
Vi ved, at din virksomhed er unik. Lad os forbinde dig med flere muligheder for at understøtte dine behov.