Foruden vores avancerede algoritme, Predictive Intelligence, der delvist skræddersyr hvert enkelt nyhedsbrev til vores flere end 480.000 modtagere, så har vi også en lang række automatiserede emails, der bliver udløst af forskellige faktorer, fx billetkøbshistorik, browseradfærd og geografisk placering.

Når dit yndlingsband går i salg med en ny koncert, så er det derfor sandsynligt, at du vil modtage en mail med et tip om nyheden. Vi kalder denne automatiserede mailudsendelse for ”Performer Alert”, og den har vist sig at være et succesfuldt tiltag med en konverteringsrate på 3,5 procent.

Vi udbygger løbende vores række af automatiserede emails, der bl.a. omfatter Abandoned Event, Abandoned Artist, Abandoned Basket, Last Call, Event Reminder og endelig vores Ticket Alert, hvor 2/3 af content er tilpasset modtageren. Abandoned-mails er beskeder, som billetkøberen får, hvis hun/han har forladt et køb uden at gennemføre det, Last Call er en mail, der sendes 14 dage før dit event til de, der har browset på eventet, men endnu ikke købt billet.

Disse email-alerts giver værdifuld støtte til markedsføringen af netop dit event i hele dets cyklus.