Sommeren har for alvor ramt Danmark, og snart kan vi fejre sommersolhverv og Sankt Hans med bål og grill i det åbne. Godt humør og det perfekte tidspunkt at lancere en marketingkampagne og sætte gang i billetsalget. Som arrangør inviteres du til at tage del i kampagnen.

Sankt Hans – 50% på udvalgte billetter
I år kører vi en Sankt Hans-kampagne den 23. juni. Hele døgnet tilbyder vi kunder at købe udvalgte billetter til halv pris. Har du et event, hvor du gerne vil tilbyde billetter til nedsat pris i vores flash-tilbud? Så læs videre.

Hvad er planen den 23. juni?

• Kampagnen går live ved midnat, så kunder hele døgnet den 23. juni kan købe billetter til halv pris på de udvalgte arrangementer.
• Vi deler kampagnen på vores sociale medier, Facebook og Instagram (med samlet over 77.000 følgere), og booster derefter opslagene, så de er synlige hele dagen.
• I begyndelsen af Sankt Hans-ugen sender vi et nyhedsbrev ud til hele vores database med de udvalgte arrangementer.
• Dagen inden Sankt Hans placerer vi et banner i vores ugentlige nyhedsbrev, som bliver sendt ud til hele vores database på 480.000 modtagere.

Dette er en god mulighed for at generere lidt ekstra opmærksomhed – og mere salg – til et eller flere af dine arrangementer. Både via vores kanal, men selvfølgelig også på jeres egne eller jeres samarbejdspartneres kanaler i løbet af den 23. juni.

Vil du have dit event med i kampagnen? Så skriv til os på [email protected].
Der er begrænset plads i guiden, og vi kører efter først til mølle-princippet og med deadline om en uge, onsdag den 14. juni.