Måske har du allerede oplevet vores nye køsystem, Smart Queue 2.0, som vi – med stor succes – har testet på en række aktuelle events, hvor vi ved, at efterspørgslen er meget stor. Køsystemet tjener selvfølgelig for og fremmest at bekæmpe bad actors, bots, billethajer og andre, der ødelægger de for de fans, der reelt vil til dit event, men der er også andre nye features.

Ved nogle events kan fans fx gå ind et interaktivt venteværelse, inden billetsalget starter, hvorefter kønummeret bliver tildelt efter lodtrækning. Ved andre events, går du direkte ind i køen, og det nye er her, at du får en estimeret ventetid. Naturligvis kan du også hele tiden se din plads i køen, så du selv kan følge, hvordan det går fremad.

Din plads i køen er desuden knyttet til din Ticketmaster-profil, så du kun kan have én plads i køen, som du til gengæld beholder, hvis du skifter til en anden enhed, mens du venter. Slut med de brugere, der belaster køen ved at have flere faner og enheder åbne på én gang.

For dig som arrangør er der også mulighed for at kommunikere med billetkøberne undervejs, hvis der skal gives særlige meddelelser, mens billetsalget står på. Og selv for dig, der ikke har begivenheder med stor volumen, er det godt nyt, da vi øger tilfredsheden blandt vores brugere og ikke mindst sikrer mod, at vores hjemmeside belastes af falske købere.

Når testfasen er ovre, rulles Smart Queue fuldt ud og vil blive brugt på alle events, hvor det vurderes nødvendigt, og hvor vores arrangører ytrer ønske om det.