I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Mie Enemark fra Client Support, der har været en del af Ticketmaster-familien i hele 17 år. Hun bor i Hvidovre sammen med sin mand Steffen og deres 4 “dine-mine-vores-børn”, som er mellem 6 og 15 år gamle.

Hvad er din rolle hos Ticketmaster?
Jeg startede i 2004 med at være ansat i vores Fanservice, som dengang hed BILLETnet Callcenter. Efter 6 år blev jeg ansat Client Support, hvor jeg har været lige siden.

Jeg har idag fornøjelsen af at servicere nogle af de bedste og sødeste arrangører i Danmark. Ydermere har jeg også i perioder fået mulighed for at være med til at teste og implementere nye produkter, som kommer til gavn for både kollegaer, kunder og arrangører.

Hvilken liveoplevelse glæder du dig allermest til i 2021?
Jeg glæder mig allermest til selv at være gæst til Vi Elsker 90’erne i august. Der er bare en særlig stemning, når man sidder på et tæppe i solen med en fadøl i hånden og rokker med til musik fra the good ”old” days 😊 Det er blevet en fast tradition med en gruppe venner at komme afsted de år, det kan lade sig gøre.

Rent arbejdsrelateret glæder jeg mig vanvittigt meget til at afvikle Bryan Adams i Forum. Det er en af de første, større koncerter, som blev flyttet i 2020 og også en af dem, der er flyttet flest gange – Så på en eller anden måde kommer afviklingen af den koncert til at sætte et punktum for et forfærdeligt hårdt corona-år.

Hvad er din bedste liveoplevelse til dato?
Min bedste liveoplevelse til dato er med Gavin Degraw i VEGA for mange år siden. Jeg husker, at han på et tidspunkt under koncerten stillede sig op på sit flygel, lagde sin mikrofon fra sig og sang VEGA op uden band og udstyr. Mega fed oplevelse!

Fun fact
Jeg er dybt afhængig af kokke-programmer og bolig-programmer. Alt fra ”Masterchef” til ”Boligkøb i Blinde” bliver ædt rådt og kan binge-watches i hele weekender.