Lad ikke fans gå glip af dit arrangement!
I vores forbrugerundersøgelser har vi set, at 30% (indenfor musik) siger, at de missede et eller flere arrangementer fordi de ikke vidste, at billetterne var i salg. For at gøre noget ved det, har vi tidligere lanceret et nyhedsbrev med predictive intelligens, som gør at hver enkel Billetnyt-modtager i dag får tilsendt et skræddersyet udbud af eventnyheder baseret på tidligere besøgs- og købshistorik hos Ticketmaster.

Nu lancerer vi en yderligere e-mail med fokus på billetsalg, som er værdifuld for både arrangører og fans; Performer Alert.

Hvad er Performer Alert?
Performer Alert er en e-mail, der automatisk sendes, når en ny begivenhed er ved at gå i salg. E-mailen vil blive sendt 12-36 timer før den annoncerede salgsstart til alle de kunder, der tidligere har købt billetter til samme kunstner / begivenhed / venue. E-mailen indeholder information om salgsstart samt et link til arrangementet på Ticketmaster.dk.

Dette er en gratis service, vi tilbyder vores kunder. Kommunikation i e-mailen henter navn og billede fra artist-siden. E-mailen linker derefter, som udgangspunkt, direkte til alle arrangementer, der går i salg med eventnavn, dato, klokkeslæt og sted.

E-mailen har været succesfuld i andre Ticketmaster-markeder i Europa, hvor konverteringsfrekvensen forblev stabil på 3,5%. Til sammenligning har vi i dag en konvertering på knap 2% i vores Billetnyt med predictive intelligens. Da målgruppen for Performer Alert er baseret på købshistorik, er en realistisk forventning, at både åbnings- og konverteringsrate bliver bedre end et standardiseret nyhedsbrev.