Vi er nu klar med en endnu bedre løsning til at give vores fans den bedst mulige kundeservice.

Hvad er Smart Help?
Smart Help gør det muligt for fans at få support om deres ordrer direkte via deres profil på Ticketmaster, og Smart Help bruger desuden automatisering for at lede pågældende fan hen til de svar, vedkommende søger, så hurtigt som muligt.

Alle forespørgsler om support er knyttet direkte til den ordre, forespørgslen gælder, hvilket betyder, at vi kan vinke farvel til formularer, der skal udfyldes. I stedet får man mulighed for at navigere via intuitive drop down-menuer og tekst-bokse, hvilket giver en langt bedre brugeroplevelse.

Og takket være den rene og enkle data, Smart Help giver, kan vi koncentrere ressurserne i vores Fanservice om de mere komplekse og krævende forespørgsler, der har brug for en smule mere opmærksomhed.

Og fordelene stopper ikke her. Denne nye teknologi vil hjælpe os til at lære mere end nogensinde før om præcis hvad vores fans ønsker hjælp til, således at vi kan forbedre vores førsteklasses kundeservice.

Smart Help er netop udrullet i det danske marked, og du kan læse instruktionerne på vores hjælpeside her.