Velkommen til vores nye platform

Som I måske har lagt mærke til, så har vores B2B-platform fået en gevaldig ansigtsløftning. Som sædvanlig er det her, du finder nyheder fra Ticketmaster – både lokalt og internationalt. Du finder...

Nyheder

Velkommen til vores nye platform

Velkommen til vores nye platform

Som I måske har lagt mærke til, så har vores B2B-platform fået en gevaldig ansigtsløftning. Som sædvanlig er det her, du finder nyheder fra Ticketmaster – både lokalt og internationalt. Du finder også links til nogle nyttige værktøjer og services. Vi har desuden...

Ticketmaster tager atter kampen op mod kræft

Ticketmaster tager atter kampen op mod kræft

Den 4. februar er det World Cancer Day, og det markeres igen i år ved, at vi tilføjer muligheden for at donere penge til Kæftens Bekæmpelse, når fans køber billetter på vores platform. Sidste i år indgik Ticketmaster partnerskab med Cancer Research UK, der er verdens...

COPENHELL narrer billethajerne

COPENHELL narrer billethajerne

COPENHELL er en af årets mest eftertragtede og populære festivaler, og i år gik den udsolgt på rekordtid. Af samme årsag oplever festivalen en del forsøg på svindel fra billethajer. Og derfor har man taget utraditionelle metoder i brug for smide grus i maskineriet hos...

Ticketmaster rejser over 1.3M kroner til kampen mod cancer

Ticketmaster rejser over 1.3M kroner til kampen mod cancer

Tidligere i år indgik Ticketmaster partnerskab med Cancer Research UK, verdens førende organisation mod kræft og dedikeret til at redde liv gennem forskning. Gennem dette partnerskab blev 20 Ticketmaster-markeder sat i forbindelse med lokale foreninger til kræftens...

Fortæl din bedste festivalhistorie

Fortæl din bedste festivalhistorie

Ticketmaster lancerede i maj en stor konkurrence, hvor vi opfordrede vores festivalfans til at fortælle deres bedste, sjoveste eller mest underholdende festivalhistorie. Konkurrencen var en stor succes, og du kan læse de bedste historier her:...

Én til én-markedsføring med automatiserede emails

Én til én-markedsføring med automatiserede emails

Foruden vores avancerede algoritme, Predictive Intelligence, der skræddersyr hvert enkelt nyhedsbrev til vores flere end 400.000 modtagere, så har Ticketmaster også en lang række automatiserede emails, der bliver udløst af forskellige faktorer, som fx...

Festivalsite for festivalfans

Festivalsite for festivalfans

Udvalget af festivaler hos Ticketmaster er så stort og varieret, at vi har udviklet et subsite, der skal gøre det endnu nemmere og bekvemt for vores fans at gå på opdagelse og finde billetter til netop den festival, der passer til deres smag. Hvis du er interesseret i...

New Music og New For ‘19

New Music og New For ‘19

New Music dækker alt det nye, der spirer frem af talenter, og vi lægger løbende artikler op her. Disse artikler bliver blandt andet til i samarbejde med upcoming artister, venues, promotere, labels. Spillestedet VEGA er blandt andet en af de venues som vi samarbejder...

Ticketmaster slår sig sammen med Amazon Alexa

Ticketmaster slår sig sammen med Amazon Alexa

Ticketmaster har annonceret et nyt partnerskab med Alexa, der er Amazons stemmestyrede assistent. Du kan møde hende på devices som Amazon Echo og Amazon Dot, og nu kan hun altså hjælpe med billetkøb i tilgift med nyheder, vejrudsigt, todo-lister og meget mere....

Billedets magt

Billedets magt

Hvis der mangler billede på din billetsalgsside hos Ticketmaster, så får du ikke gavn af vores unikke, skræddersyede og effektive markedsføring genereret af vores kunstige intelligens. Det er ikke nogen nyhed, at det rette artwork kan være centralt, når vi gerne vil...