Nyheder

MusikJul hos Ticketmaster

MusikJul hos Ticketmaster

Julen nærmer sig, og med den en lang række gode traditioner. Og vi har netop tilføjet, hvad vi håber, bliver en fast tradition hos os: MusikJulekalenderen, som er et helt nyt produkt, vi hos Ticketmaster er stolte af at støtte op om. MusikJulekalenderen er en...

Over 10 millioner fans bruger nu Ticketmaster App

Over 10 millioner fans bruger nu Ticketmaster App

Ticketmaster App – appen hvor fans finder og køber events og har styr på deres billetter – har nu over 10 millioner brugere, hvilket er et tydeligt tegn på, at de levende oplevelser er tilbage. Hos Ticketmaster er vi hele tiden på jagt efter nye innovative tiltag, der...

Mød en medarbejder: Claus Petersen

Mød en medarbejder: Claus Petersen

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Claus Petersen fra Client Support, der for nylig har været til Backstreet Boys-koncert i New York og gerne underholder sine kolleger med sin sang. Hvor længe har du arbejdet for...

Mobile Only Tickets

Mobile Only Tickets

Fremtiden står som bekendt i de digitale billetters tegn. Ticketmaster har netop gennemført det første billetsalg, hvor billetterne var 100 % digitale – dvs. uden mulighed for at printe billetten eller få den fysisk. Da Shawn Mendes gik i salg for nylig, kunne...

Mød en medarbejder: Nathia Øzgenc-Petersen

Mød en medarbejder: Nathia Øzgenc-Petersen

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Nathia Øzgenc-Petersen fra Client Support, der har trådt sine barnesko i livebranchen. Trods sin unge alder husker Nathia stadig Michael Jackson i Parken i 1997, som var det i...

Ticketmaster lancerer Smart Help

Ticketmaster lancerer Smart Help

Vi er nu klar med en endnu bedre løsning til at give vores fans den bedst mulige kundeservice. Hvad er Smart Help?Smart Help gør det muligt for fans at få support om deres ordrer direkte via deres profil på Ticketmaster, og Smart Help bruger desuden automatisering for...

Kontaktløs skanning

Kontaktløs skanning

At sikre god og sikker afstand kan være en logistisk udfordring, når mange fans skal lukkes ind til et livearrangement. Med kontaktløs skanning kan du hjælpe både fans og ansatte på spillestedet. At gøre det muligt for fans at skanne deres egne billetter er nøglen til...

Mød en medarbejder: David Vasseux

Mød en medarbejder: David Vasseux

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det David Vasseux fra Client Support, der elsker koncerter i både ind- og udland, rejser og NFL. David har været hos os siden 2008 – først i Callcenteret og siden Client Support....

Hvad du som arrangør bør vide om Apple iOS 14-opdateringen

Hvad du som arrangør bør vide om Apple iOS 14-opdateringen

Hvis du benytter dig af digitale kampagner, er du sandsynligvis klar over, at iOS 14-opdateringen fra Apple har andre konsekvenser end tidligere opdateringer med hensyn til (optimering af) annoncekampagner. Opdateringen er næste skridt i et digitalt landskab, der...

Mød en medarbejder: Mie Enemark

Mød en medarbejder: Mie Enemark

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Mie Enemark fra Client Support, der har været en del af Ticketmaster-familien i hele 17 år. Hun bor i Hvidovre sammen med sin mand Steffen og deres 4 "dine-mine-vores-børn", som...

Millioner af britiske fans køber billetter hos Ticketmaster

Millioner af britiske fans køber billetter hos Ticketmaster

Her et kig på vores fans i UK, der efter regeringens udmelding om en gradvis genåbning af landet har givet et meget tydeligt svar på spørgsmålet om, hvorvidt de er klar til at vende tilbage til live. Billetkøbene er sekstendoblet, der er syv gange så mange besøgende...

Mød en medarbejder: Andreas Nord

Mød en medarbejder: Andreas Nord

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Andreas Nord, der har prøvet lidt af hvert hos os. I øjeblikket arbejder Andreas i vores Fanservice, der betjener kunderne via telefon og mail, medvirker ved afvikling af events...