Nyheder

Mød en medarbejder: Nathia Øzgenc-Petersen

Mød en medarbejder: Nathia Øzgenc-Petersen

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Nathia Øzgenc-Petersen fra Client Support, der har trådt sine barnesko i livebranchen. Trods sin unge alder husker Nathia stadig Michael Jackson i Parken i 1997, som var det i...

Ticketmaster lancerer Smart Help

Ticketmaster lancerer Smart Help

Vi er nu klar med en endnu bedre løsning til at give vores fans den bedst mulige kundeservice. Hvad er Smart Help?Smart Help gør det muligt for fans at få support om deres ordrer direkte via deres profil på Ticketmaster, og Smart Help bruger desuden automatisering for...

Kontaktløs skanning

Kontaktløs skanning

At sikre god og sikker afstand kan være en logistisk udfordring, når mange fans skal lukkes ind til et livearrangement. Med kontaktløs skanning kan du hjælpe både fans og ansatte på spillestedet. At gøre det muligt for fans at skanne deres egne billetter er nøglen til...

Mød en medarbejder: David Vasseux

Mød en medarbejder: David Vasseux

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det David Vasseux fra Client Support, der elsker koncerter i både ind- og udland, rejser og NFL. David har været hos os siden 2008 – først i Callcenteret og siden Client Support....

Hvad du som arrangør bør vide om Apple iOS 14-opdateringen

Hvad du som arrangør bør vide om Apple iOS 14-opdateringen

Hvis du benytter dig af digitale kampagner, er du sandsynligvis klar over, at iOS 14-opdateringen fra Apple har andre konsekvenser end tidligere opdateringer med hensyn til (optimering af) annoncekampagner. Opdateringen er næste skridt i et digitalt landskab, der...

Mød en medarbejder: Mie Enemark

Mød en medarbejder: Mie Enemark

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Mie Enemark fra Client Support, der har været en del af Ticketmaster-familien i hele 17 år. Hun bor i Hvidovre sammen med sin mand Steffen og deres 4 "dine-mine-vores-børn", som...

Millioner af britiske fans køber billetter hos Ticketmaster

Millioner af britiske fans køber billetter hos Ticketmaster

Her et kig på vores fans i UK, der efter regeringens udmelding om en gradvis genåbning af landet har givet et meget tydeligt svar på spørgsmålet om, hvorvidt de er klar til at vende tilbage til live. Billetkøbene er sekstendoblet, der er syv gange så mange besøgende...

Mød en medarbejder: Andreas Nord

Mød en medarbejder: Andreas Nord

I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Andreas Nord, der har prøvet lidt af hvert hos os. I øjeblikket arbejder Andreas i vores Fanservice, der betjener kunderne via telefon og mail, medvirker ved afvikling af events...

Liveoplevelser er vigtige for vores trivsel

Liveoplevelser er vigtige for vores trivsel

Vi har tidligere skrevet om den britiske adfærdsforsker Patrick Fagan, der har undersøgt sammenhængen mellem livskvalitet og liveoplevelser. Én af de opsigtsvækkende konklusioner på Fagans undersøgelse var bl.a. at bare 20 minutter med dit yndlingsliveband kan øge din...

Automatiserede emails sælger flere billetter

Automatiserede emails sælger flere billetter

Emails er fortsat en af de vigtigste informationskanaler, når vores fans leder efter nye arrangementer. Derfor er det desto mere vigtigt, at det indhold vi viser til vores fans i nyhedsbreve er relevant og vedkommende. Ticketmasters ugentlige nyhedsbrev er derfor ikke...

Arena Næstved til låns som testcenter

Arena Næstved til låns som testcenter

Arena Næstved tilbød sig som vaccinationscenter hos Region Sjælland allerede inden de første vacciner var godkendt. "Vi har plads, vi har kompetencer til at håndtere mange mennesker og vi har en utrolig stor lyst til at tage fat", fortæller direktør i Arena Næstved,...