Vi er her for dig

two girls helping each other on the computer

Vi kender dine behov

Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bruger vores løsninger, er vores lokale team kun et opkald eller e-mail væk og klar til at hjælpe dig.

Vi og vores dedikerede medarbejdere støtter dig fra planlægning og billetsalg til event og opfølgning.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad kan jeg forvente af arrangørsupport og svartid hos Ticketmaster?

Hos Ticketmaster behøver du ikke vente. Hver kunde har en dedikeret kontaktperson og adgang til support døgnet rundt! Derudover tilbyder vi en række selvbetjeningsværktøjer, der giver dig den fleksibilitet, du har brug for til at kontrollere alle aspekter af dit event, fra opsætning til eventdag.

Hvilke specifikke værktøjer får jeg hos Ticketmaster til at maksimere markedsføringsmulighederne for mit event?

Manuelle værktøjer, automatiseringer og services er alle en del af Ticketmasters robuste marketingmotor. Hver arrangør har adgang til et Marketing-platform, der giver mulighed for at finde de rigtige målgrupper i din database, lancere marketingkampagner på tværs af Ticketmasters annoncenetværk på platformen og meget mere – med endnu flere funktioner på vej!

Hvilke typer arrangører understøtter Ticketmaster? Passer Ticketmaster til en virksomhed som min?

Ticketmaster har løsninger til ethvert event, der har brug for at sælge billetter – uanset størrelse og/eller genre. Vores kunder spænder fra små musikvenues og festivaler til historiske teatre og globale sportsligaer – og alt derimellem.

Er jeres system PCI-kompatibelt og P2PE-certificeret?

Ja. Vi tager datasikkerhed meget alvorligt.

Hvilke teknologier bruger Ticketmaster til at sikre mine billetbehov?

Med kraftfulde centrale billetplatforme, fleksible SDK’er, API’er – og integrationer med samarbejdspartnere – er vi i stand til at imødekomme unikke behov hos alle arrangører.

Samarbejd med os
Andy White, Freelance WordPress Developer London