Når du sælger dine billetter via Ticketmaster, får du adgang til en stor vifte af automatiseret markedsføring. På denne måde letter vi ikke blot arbejdstrykket fra dine skuldre – vi hjælper også hinanden med at sælge flere billetter.
Ét af vores stærkeste kort er vores netværk af samarbejdspartnere (affiliates). I dag driver dette netværk mellem 5 og 10% af alt vores billetsalg, så du kan roligt set det som en ekstra æg i kurven.
Vores billetsystem sender automatisk data til eventkalendere fra en lang række partnere, globale, såvel som lokale. Senest er musikindentifikations-appen Shazam føjet til dette selskab, så dit event nu vises, når en bruger shazammer en artist. Kort sagt gør vi det nemmere end nogensinde for fans at købe billetter direkte gennem deres yndlingsapps.
Foruden lokale kalendere som Kultunaut og andre, tæller vores officielle partnerskaber lige nu:
• Spotify
• Apple Music
• Google Events
• Shazam
• Songkick
• BandsInTown
Og herudover fortsat:
• Facebook (automatisk generering af events)
• TikTok (integreret mulighed for Ticketmaster-link)
• Snapchat (visning af dine events i Snapmap)
Som en del af vores ‘Music Finds You’-kampagne viser blandt andre Meghan Trainor, hvor nemt det er at finde Ticketmaster-begivenheder ved hjælp af Shazam, TikTok og Snapchat: