At fange fansenes opmærksomhed i en overfyldt indbakke er afgørende for en effektiv digital marketingstrategi.

For at hjælpe dig godt på vej, har vi i denne uge lanceret vores opdaterede mailskabeloner, designet til at øge fanengagementet og øge billetsalg. De nye mails er optimeret i design og bygget på feedback fra vores billetkøbere.

Hvad betyder det for dig som arrangør?

Forbedret synlighed
Det iøjnefaldende design for dine events til at skille sig ud og sikrer, at dit budskab skærer igennem og fanger fans opmærksomhed.

Øget engagement
Strømlinede layouts gør vigtige begivenhedsdetaljer nemmere at overskue, hvilket inspirerer flere fans til at fortsætte købsprocessen.

Mobiloptimeret design
Med skabeloner bygget til visning på enhver enhed, vil markedsføringen af dit event være lige effektiv, uanset hvor fans browser.

Stærkere globale forbindelser
Det nye design skaber en ensartet fanoplevelse på Ticketmaster-platforme verden over og styrker din synlighed på tværs af markeder.

Disse opdateringer er mere end blot et nyt look, de markerer også en strategisk forbedring, der hjælper dine begivenheder med at styre opmærksomhed, drev engagement og maksimer billetsalget. Med de nye skabeloner hjælper vi dit event med at skille sig endnu bedre ud.

Klik her for at lære mere om Ticketmasters markedsføringsmuligheder og hvordan vores produkter kan hjælpe dig med at få dine events bredt ud.

Samarbejd med os
Andy White, Freelance WordPress Developer London