I denne artikelserie vil du møde en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Andreas Nord, der har prøvet lidt af hvert hos os. I øjeblikket arbejder Andreas i vores Fanservice, der betjener kunderne via telefon og mail, medvirker ved afvikling af events samt varetager en række andre opgaver for at give vores fans den bedste service.

Hvad er din rolle hos Ticketmaster?
Jeg har haft lidt forskellige stillinger hos Ticketmaster. Jeg startede i vores Fanservice med helt almindeligt kundeservicearbejde. I September 2019 startede jeg en elevuddannelse som Sales Trainee. COVID-19 har dog gjort, at min uddannelse ændrede sig en smule. Jeg har derfor brugt en del tid på at udvikle, forbedre og implementere, vores nye refunderingsflow og reseatinger af events via vores robotter.

Derudover afvikler jeg events og tager rundt i hele Danmark, og sidder i helpdesk til koncerter og festivaler.

Hvilken liveoplevelse glæder du dig allermest til i 2021?
Jeg glæder mig personligt rigtig meget til jeg kan komme på stadion igen og se noget fodbold. Derudover har jeg været på flere festivaler om året, de sidste fem år. Så det ser jeg også rigtig meget frem til at kunne igen.

Hvad er din bedste liveoplevelse til dato?
Jeg har efterhånden rigtig mange liveoplevelser på kontoen både store og små. Den følelse man får efter en endt vagt, når man kigger rundt på en fyldt arena og ser alle mennesker have en fest, og tænker, at man har været med til at sørge for, at de får den fedeste oplevelse, er altid super fed.

Min egen fedeste liveoplevelse må næsten være Artigeardit i Store Vega i oktober 2020. Da vi på det tidspunkt havde været lukket ned i lang tid, og man havde arbejdet hjemme i flere måneder, så man havde brug for at komme ud og slå sig løs, og Artigeardit leverede et sindssygt fedt show under omstændighederne.

Fun fact
Jeg har på et tidspunkt i mit liv set filmen “Sprængfarlig Bombe” hver dag en uge i træk. Fantastisk film. Og så har jeg, under den anden corona-lockdown tabt næsten 20 kg.