Vores service
Din altid aktive partner.
Vores folk. Din støtte. På tværs af online salgs, rapporter og events – dit supportteam følger med. Vi hjælper dig med globale on demand-ressourcer og lokal support.
Seneste nyt
Fredag den 23. juni kørte vi en Sankt Hans-kampagne, hvor arrangører kunne tage del og gennem hele døgnet give 50% rabat på selvvalgte events.
Udover, at arrangører kunne poste på deres egne medier, postede vi på vores sociale medier (med samlet over 77.000 følgere) og kørte betalt ...
For yderligere at øge sikkerheden for forbrugerne på digitale platforme indføres der et nyt lovkrav fra EU, Digital Services Act (DSA), den 10. juli 2023. Lovkravet betyder, at hvis du kører kampagner på Facebook og Instagram (Meta), skal du både oplyse, hvem der står bag annoncen, og hvem der ...
I denne artikelserie møder du en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Malthe, der siden april har været Fanservice-medarbejder i vores kundeserviceafdeling. Malthe hørte om jobbet, da han tilfældigvis var forbi vores billetkontor til en koncert i Royal Arena, og nævnte, at ...
Vores folk, og den støtte de giver, er en af vores største styrker – og en af dine største fordele.