Ticketmaster Backstage giver dig løbende opdateringer fra de forskellige afdelinger på vores etage. I dette arrangørnyhedsbrev bringer vi nyt fra vores kundeservice-afdeling, Fan Support.
Hver dag sidder Fan Support klar ved telefonerne for at hjælpe dine arrangører med spørgsmål om billetter, begivenheder og glemte passwords.
Gennem de sidste par måneder er bemandingen blevet opjusteret, teamet nu tæller 12 medarbejdere. Du har måske mødt nogle af dem, når de har været med ude for at billettere dit event og hjælpe til med scannere og tekniske spørgsmål.
Coronaen satte sine spor i afdelingen, men efter et år med Call Back-service (som giver mulighed for at man kan blive ringet op, når man får tur i køen) og andre tiltag er afdelingen i dag toptunet – og generelt oplever vi i dag en meget positiv dialog med fans.
Claus Petersen, som er leder af afdelingen, sætter helt konkret et tal på: Ventetiden, når man ringer ind, er nemlig i dag nedbragt til et gennemsnit på 3½ minutter, og vi svarer på alle andre henvendelser inden for 24 timer.
Tidligere på året fik vi også opdateret “Ofte stillede spørgsmål”-sektionen på hjemmesiden, som yderligere gør det nemmere for fans at finde svar – se mere her.
Har du spørgsmål eller kommentarer til Fan Support, så tag endelig direkte fat i Claus.