Kort før sommerferien 2023 besluttede vi at sende et større budget efter automatiserede PPC-kampagner (pay-per-click) på Google. Formålet er mersalg på vegne af alle jer, vores arrangører, og fordelen er selvfølgelig også, at jeres event altid ligger øverst ved Google-søgninger.

Kampagnerne optimeres automatisk af Googles algoritme og følges tæt på daglig basis af vores internationale ekspertteam. Dette har givet flotte resultater inden for både billetsalg, “ROI” (afkast fra investering) og “ROAS” (reklamekampagneafkast).

Annoncerne kører så snart billetterne sættes i salg, hvor de derefter overvåges og evt. pauses, når det tilbageværende antal billetter når under en vis procent.

Vores betalte kampagner understøtter ikke kun dit billetsalg, men udnytter også efterspørgsel og søgninger. Kører du selv kampagner via Google, og er du bekymret over, om vores kampagner udfordrer din egen, så skriv til [email protected] – så vender vi situationen. Og vi kan altid slå løsningen fra, hvis du af denne eller andre årsager ikke ønsker at være aktiveret.

I 2023 har tiltaget indtil videre givet flotte resultater:
• 5-6% Gennemsnitlig konverteringsrate
• 30x Gennemsnitlig reklamekampagneafkast.