Sammen bygger vi fremtiden for Live
Du kender rytmen i din forretning: aldrig stoppe, kæmpe sig gennem sene nætter og rekordstore weekender. Så du fortjener en partner, der kan støtte dig – gennem hvert event, hver kamp og hvert show.
Seneste nyt

Mød en medarbejder: Malthe

I denne artikelserie møder du en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang er det Malthe, der siden april har været Fanservice-medarbejder i vores kundeserviceafdeling. Malthe hørte om jobbet, da han tilfældigvis var forbi vores billetkontor til en koncert i Royal Arena, og nævnte, at ...

Sankt Hans-kampagne

Sommeren har for alvor ramt Danmark, og snart kan vi fejre sommersolhverv og Sankt Hans med bål og grill i det åbne. Godt humør og det perfekte tidspunkt at lancere en marketingkampagne og sætte gang i billetsalget. Som arrangør inviteres du til at tage del i kampagnen. Sankt Hans – 50% på ...

Ticketmaster er kommet på TikTok

I begyndelsen af året hoppede vi endelig med på TikTok-bølgen. Og med knap 1.000 faste følgere og over 182.000 visninger er vi kommet godt fra start. På TikTok kan vi bedre ramme især den yngre målgruppe Gen Z, som er mellem 13-25 år, og er blevet storforbrugere af mediet. Vi bruger ...

Et sommerboost til alle vores festivalarrangører

Festivalsæsonen er over os, og foran os venter dage med morgenfester i nabocampen, uforglemmelige minder med vennerne, solbrændte næser, spandevis af kolde drinks og ikke mindst kæmpe musikoplevelser. Som del af vores gode samarbejde med alle I festivaler ude landet, fokuserer vi løbende på ...

Alt hvad du skal vide om det nye GA4

Google Analytics 4 (GA4) er kort den nyeste version af Google Analytics, tidligere kendt som Universal. GA4 tilbyder endnu mere og dybere indsigt om brugerne, der besøger dit billetsalg og din hjemmeside. Den 1. juli 2023 lukker Google Universal og tilbyder kun GA4. En af de største ...

Flere måder at samarbejde på

Vi ved, at din virksomhed er unik. Lad os forbinde dig med flere muligheder for at understøtte dine behov.