Global Goal: Unite for Our Future

Vi og alle vores fans ønsker brændende at vende tilbage til vores normale liv og gå til koncerter, sportskampe sammen med vores familie og venner. Men før det kan ske, skal vi have mønstret alle...

Nyheder

Souvenirplakater til ægte fans

Souvenirplakater til ægte fans

Ticketmaster tilbyder derfor at stå for denne service, og vores souvenirplakater har følgende fordele: Convenience – slut med at bære rundt på plakaten under showet og slut med at stå i kø for at købe den. Ikke flere bukkede plakater, der er blevet våde i regnvejret...

We Get Sport

We Get Sport

Isstøvet fra Royal Arena og Boxen har for længst lagt sig efter finalen i Royal Arena, hvor vores broderland mod øst, Trekronor, atter kunne hive en pokal i hus. Tilbage står historien om den største sportsbeghivenhed på dansk jord – eller is rettere sagt – hvor...

Festival med sikkert billetsalg

Festival med sikkert billetsalg

Her er et hurtigt overblik over, hvad du kan gøre for at være med til at skabe en sikker billetsalgsproces til din festival, der holder. Hvordan opererer billetsvindlere? Svindlere kan udnytte festivalgængere ved at tilbyde stærkt nedsatte billetter, hvilket gør...

Øget billetsalg med smarte løsninger

Øget billetsalg med smarte løsninger

Lad ikke fans gå glip af dit arrangement! I vores forbrugerundersøgelser har vi set, at 30% (indenfor musik) siger, at de missede et eller flere arrangementer fordi de ikke vidste, at billetterne var i salg. For at gøre noget ved det, har vi tidligere lanceret et...

Ticketmaster i medierne

Ticketmaster i medierne

Læs Forbes artikel om Ticketmasters håndtering af information vedr. GDPR her. Og du kan se vores omtale i ATS i billedet ovenfor. Kilde: Forbes.com "Ticketmaster (Grade: A+): The events ticketing company managed to turn a privacy policy update into a marketing...

GDPR – i en nøddeskal

GDPR (den internationale betegnelse for EU’s nye persondataforordning) træder i kraft på fredag den 25. maj 2018. Den forbedrer eksisterende databeskyttelseslovgivning i hele Europa og skaber en enkelt ramme og tilgang til, hvordan personoplysninger skal håndteres....

Ny EU persondataforordning (GDPR)

Ny EU persondataforordning (GDPR)

GDPR er den nye internationale betegnelse for EU’s persondataforordning, der træder i kraft den 25. maj 2018. Helt enkelt handler det om reglerne for, hvordan vi håndterer personfølsomme oplysninger – hvilke og hvordan vi opsamler data og hvordan vi gemmer og bruger...

Ticketmaster fortsat landets førende billetformidler

Ticketmaster fortsat landets førende billetformidler

Resultaterne fra seneste Brand Tracker viser, at vores brandtransformation og navneforandring i 2016 til Ticketmaster Danmark blevet godt modtaget på markedet, og vi har formået at kombinere Billetnet-brandets lange historie med vores verdensledende...

Google går til angreb på billethajerne

Google går til angreb på billethajerne

Knap så god en nyhed er det for det sekundære marked, der fremover skal leve op til langt strengere krav for at blive vist i Googles søgeresultat og annoncer. Billethajerne har gennem længere tid domineret søgeresultatet, og søgemaskine-mastodonten har derfor...

Biletix vinder stort ved Altın Örümcek-prisuddelingen i Tyrkiet

Biletix vinder stort ved Altın Örümcek-prisuddelingen i Tyrkiet

Altın Örümcek (Den gyldne edderkop) er en af de mest prestigefyldte priser i Tyrkiet, så det er ikke så lidt imponerende, at Biletix løb af med to styks. Den ene for bedste website i kategorien ”Services” og den anden i kategorien ”Bedste mobile app”, hvor det blev...