Ticketmaster træder ind på den asiatiske scene

Ticketmaster er nu officielt også til stede i Asien. Med opkøbet af Tixcraft i Taiwan og lanceringen af Ticketmaster Singapore (tidligere APACTix) er Ticketmaster nu oppe på i alt 32 markeder...

Nyheder

Ticketmaster iOS App

Ticketmaster iOS App

Ticketmaster iOS app'en er lanceret på tværs af Europa og gør det endnu lettere end nogensinde før for kunder at opdage og købe billetter til tusindvis af live events indenfor musik, sport, kunst, teater, og familiearrangementer. “ This is an exciting time for our...

Ny leveringsform med eTicketFast

Ny leveringsform med eTicketFast

Print selv (TicketFast) eller kom ind med smartphone – kunden bestemmer selv! eTicketFast samler TicketFast (vores print-selv billet) i én mobiloptimeret billet. Den nye eTicketFast-billet er en videreudvikling af den tidligere TicketFast-billet, men også et godt...

International reach

International reach

Via vores internationale Ticketmaster-brand kan vi tilbyde adgang til eksponering i et internationalt miljø, hvor fans kan nås. Et eksempel herpå er vores samarbejde med Roskilde Festival, hvor et af de fælles mål er at tiltrække flere internationale besøgende til...

Google straffer hjemmesider, der ikke er mobil-optimeret!

Google straffer hjemmesider, der ikke er mobil-optimeret!

Google har annonceret, at de fra pr. 21. april ændrer deres søge-algoritme på mobileenheder! Det betyder, at Googles mobil-rangerende faktorer fra denne dato ikke alene vil vurdere jeres hjemmeside som mobil-venlig, men også vil bruge dette til at afgøre, om jeres...