Global Goal: Unite for Our Future

Vi og alle vores fans ønsker brændende at vende tilbage til vores normale liv og gå til koncerter, sportskampe sammen med vores familie og venner. Men før det kan ske, skal vi have mønstret alle...

Nyheder

Pressemeddelelse: Ticket of the Year 2015

Pressemeddelelse: Ticket of the Year 2015

ROSKILDE FESTIVAL NAMED AS TICKETMASTER’S TICKET OF THE YEAR 2015 Ticketmaster Denmark customers reveal their favourite live events of 2015 and their most anticipated event of 2016. DENMARK, (23rd December, 2015) – Having fought off strong competition from some of...

Nyt look på eTicketFast-billetter

Nyt look på eTicketFast-billetter

Som endnu et skridt på den spændende rejse, som vi påbegyndte i sommer med vores nye blå Ticketmaster-farver, har vi tilpasset looket på vores eTicketFast-billetter. Det generelle design samt annonce-pladser er som tidligere, men nu pakket ind i vores "Ticketmaster...

Vi skifter navn

Vi skifter navn

I det kommende år skifter vi navn til Ticketmaster Danmark. Vi er begyndt på en spændende rejse, hvor vi ændrer vores navn fra Billetnet til Ticketmaster Danmark. I begyndelsen af 2016 vil vi overgå fuldstændigt til dette nye navn. Mens vi glæder os og er...

Ticketmaster iOS App

Ticketmaster iOS App

Ticketmaster iOS app'en er lanceret på tværs af Europa og gør det endnu lettere end nogensinde før for kunder at opdage og købe billetter til tusindvis af live events indenfor musik, sport, kunst, teater, og familiearrangementer. “ This is an exciting time for our...

Ny leveringsform med eTicketFast

Ny leveringsform med eTicketFast

Print selv (TicketFast) eller kom ind med smartphone – kunden bestemmer selv! eTicketFast samler TicketFast (vores print-selv billet) i én mobiloptimeret billet. Den nye eTicketFast-billet er en videreudvikling af den tidligere TicketFast-billet, men også et godt...

International reach

International reach

Via vores internationale Ticketmaster-brand kan vi tilbyde adgang til eksponering i et internationalt miljø, hvor fans kan nås. Et eksempel herpå er vores samarbejde med Roskilde Festival, hvor et af de fælles mål er at tiltrække flere internationale besøgende til...

Google straffer hjemmesider, der ikke er mobil-optimeret!

Google straffer hjemmesider, der ikke er mobil-optimeret!

Google har annonceret, at de fra pr. 21. april ændrer deres søge-algoritme på mobileenheder! Det betyder, at Googles mobil-rangerende faktorer fra denne dato ikke alene vil vurdere jeres hjemmeside som mobil-venlig, men også vil bruge dette til at afgøre, om jeres...