Sammen bygger vi fremtiden for Live
Du kender rytmen i din forretning: aldrig stoppe, kæmpe sig gennem sene nætter og rekordstore weekender. Så du fortjener en partner, der kan støtte dig – gennem hvert event, hver kamp og hvert show.
Seneste nyt

Mød en medarbejder: Claus

I denne artikelserie møder du en række af Ticketmasters medarbejdere. Denne gang snakker vi med Claus, som har været i Ticketmaster siden 2018, hvor han arbejdede i Client Support afdelingen. I september 2022 rykkede ind i rollen som Manger for vores Kundeservice afdeling. Hvad er din ...

Royal Arenas nye selvscanningssystem

Vi arbejder løbende på at forbedre oplevelsen for vores arrangører og deres publikummer, og lige så vigtigt er det at være på forkant med fremtidens teknologi. For eksempel bevæger flere af vores arrangører sig i retning af en mere strømlinet indtjekningsmetode, for eksempel ved ...

Betalte Google-kampagner

Kort før sommerferien 2023 besluttede vi at sende et større budget efter automatiserede PPC-kampagner (pay-per-click) på Google. Formålet er mersalg på vegne af alle jer, vores arrangører, og fordelen er selvfølgelig også, at jeres event altid ligger øverst ved Google-søgninger. Kampagnerne ...

Succes med Sankt Hans-kampagnen

Fredag den 23. juni kørte vi en Sankt Hans-kampagne, hvor arrangører kunne tage del og gennem hele døgnet give 50% rabat på selvvalgte events. Udover, at arrangører kunne poste på deres egne medier, postede vi på vores sociale medier (med samlet over 77.000 følgere) og kørte betalt ...

Sådan påvirker EU’s nye lovkrav din META-annoncering

For yderligere at øge sikkerheden for forbrugerne på digitale platforme indføres der et nyt lovkrav fra EU, Digital Services Act (DSA), den 10. juli 2023. Lovkravet betyder, at hvis du kører kampagner på Facebook og Instagram (Meta), skal du både oplyse, hvem der står bag annoncen, og hvem der ...

Flere måder at samarbejde på

Vi ved, at din virksomhed er unik. Lad os forbinde dig med flere muligheder for at understøtte dine behov.